שאלות נפוצות
-
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
הזמנה שתיכנס לאתר עד השעה 17:00 תהיה מוכנה ביום למחרת החל משעה 12:00 ותצא לחברת המשלוחים
זמן הגעת המשלוח הוא בין שלושה לשבעה ימי עסקים.
-
במידה וקניתי את הפק"ל למתנה האם יש אפשרות לקבל פתק החלפה?
ניתן לבצע החלפה של המתנה בשתי אופנים:
1. הגעה עצמאית למחסני החברה במודיעין.
2. שימוש בשירותי המשלוחים של החברה הכרוכים בעלות של 59 ₪, שליח יגיע עד אליכם עם המוצר החדש ויאסוף ממכם את המוצר שתרצו להחליף.
תהליך ההחלפה מתבצע דרך שירות הלקוחות בטלפון 03-3096644 שלוחה 1.
ניתן להחליף את המוצרים בתנאי שלא נפתחו ובאריזתם המקורית בהתאם לתקנון החברה.
-
האם יש לכם חנות פיזית?
אנחנו חנות און ליין עם משלוחים מהירים לכל הארץ ושירות לקוחות שיעזור לכם לבחור את הפק"ל המושלם בשבילכם.
-
איך אני יכול לעקוב אחרי ההזמנה שלי ?
בסיום ההזמנה שביצעתם קיבלתם שתי מיילים אחד עם הקבלה ואחד סיכום ההזמנה.
בסיכום ההזמנה מופיע לכם מספר מעקב ולינק למעקב אחרי המשלוח.
-
באילו דרכים אפשר לשלם?
התשלום מתבצע באתר בלבד.
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פייפל.
-
האם ניתן לראות את המוצרים לפני הרכישה? בנקודות שירות?
פינג'אן מוכרת את מוצריה באמצעות אתר און ליין ועם משלוחים מהירים לכל הארץ.
במחסני החברה מתבצעת מסירה של חבילות שלאחר רכישה בלבד ולא מתאפשרת רכישה במקום.
-
האם ניתן לרכוש את המוצרים ישירות במחסני החברה?
לא, ההזמנות והתשלום מתבצעות באתר בלבד עם משלוחים מהירים לכל הארץ.
-
האם אתם מגיעים ל...?
כן, שירות המשלוחים שלנו מגיע לכל חלקי הארץ.
-
מה כוללת האחריות?
אחריות המוצרים ניתנת לשנה ובהתאם לתקנון החברה.
בכל עמוד מוצר ניתן לראות מה כוללת האחריות.
-
איך ניתן לקבל הצעת מחיר לרכישה בצורה מרוכזת / מוסדית ?
לקבלת הצעת מחיר לרכישה מרוכזת יש להתקשר לטלפון 03-3096644 שלוחה 2 בשעות הפעילות בין 9:00 ל 17:00 או במייל בכתובת [email protected]
-
האם יש לכם מספר ספק של משרד הביטחון?
כן להלן המספר 0011015511
-
האם ניתן להדפיס הקדשה / לוגו על המוצרים?
כן, ניתן להדפיס על הקייסים בלבד, בהזמנה העולה על 20 יח'.